Sex och samlevnad som nytt affärsområde?!?

Idag satte jag morgonkaffet i strupen när Östsvenska Handelskammaren utan min vetskap tydligen har öppnat ett nytt affärsområde som heter sex och samlevnad! Det måste vara sant, för det står att läsa i dagens Corren om kineser som bjudits in av oss för att gå på kurs i just sex och samlevnad.

Vi har just nu inte ens någon delegation från Kina på plats och definitivt ingen av det slag som skildras i artikeln.

Jag har naturligtvis inget att erinra mot att en delegation från Kina kommer till Linköping för att lära sig mer inom detta område, men det sker INTE i vår regi då vi är en näringslivsorganisation som av våra medlemsföretag i regionen förväntas arbeta inom områdena Regional utveckling, Internationella affärer och kompetensutveckling för företag.

Jag hoppas på en lugnare frukost när jag läser dementin och förklaringen i morgondagens tidning…

Andra bloggar om: , och .

0 Svar to “Sex och samlevnad som nytt affärsområde?!?”



  1. Kommentera

Lämna en kommentar




Tidigare inlägg

Blog Toplist
web stats